GyIK

Rendelés menete

Szeretnék más információt is kapni, amit a weboldalon nem találok meg. Mit tehetek ebben az esetben?
Keresd ügyfélszolgálatunkat emailben az info@indora.hu vagy telefonon 06-20 285 7616 hétfőtől-péntekig 8-16 óráig.
Sérülten hiányosan kaptam meg a terméket. Mi a teendőm?
  • Keresd online ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken és intézzük a cserét, illetve a visszaszállítást:
  • Tel: 06-20 285 7616 (Hétfő-péntekig 8-16 óra között)
  • E-mail: info@indora.hu
Kapok szállítás előtt értesítést?
A kollégák minden esetben telefonon egyeztetnek veled egy időpontot az érkezés napját illetően. Az egyeztetett napon a sofőr telefonon értesít a megrendelése szállításáról. Mielőtt átveszed a csomagod minden esetben ellenőrizd a termék épségét! Ha ez megtörtént, akkor írd alá a szállítólevelet és a termék máris a Tiéd.
Felhozzák a bútorom az emeletre?
Szállítási díj tartalmazza a vásárolt termék házhozszállítását a lakásba történő beszállítását optimális körülmények között, de nem tartalmazza a lapraszerelt termék összeszerelését, és az ingatlanon belüli mozgatását.
Vállalnak bútor összeszerelést?
A webáruház felületén incs lehetőség bútor összeszerelés megrendelésére. A bútorszerelés szolgáltatást telefonon vagy e-mailben tudod megrendelni.
Szerelve vannak a termékek?
Termékeinket lapraszerelt állapotban szállítjuk ki.
Mikor és hol vehetem át személyesen a megrendelt terméket?
Előre egyeztetett időpontban, 2072 Zsámbék, Magyar utca 21-23.
Szállítási információk?
A szállítás bővebb információról itt olvashatsz: Szállítási információk
Ki tudom próbálni valahol a kiválasztott terméket?
Nálunk sajnos erre nincs lehetőség, nem rendelkezünk bemutatóteremmel.
Lemondhatom a megrendelt bútoromat?
Amennyiben még nem került feladásra, keresd ügyfélszolgálatunkat és segítünk a megrendelés törlésében, a bankkártyával kifizetett rendelések visszautalásában.
Regisztráció nélkül is tudok vásárolni?
Igen, rendszerünk lehetőséget ad a vendégként történő vásárlásra.
Mit jelent a 14 napos visszaküldés?
Amennyiben csak meggondoltad magad és a terméknek egyébként nincs hibája 14 napon belül visszaküldheted, ebben az esetben töltsd ki a Visszaáru sablonunkat! Visszaküldéskor a visszaszállítás költsége mindig a vevőt terheli. Kizárólag eredeti sértetlen csomagolású terméket áll módunkban visszavenni. Kérjük feladás előtt készíts fotót a termékről és küldd el e-mailben az info@indora.hu címre!
Személyesen meg lehet tekinteni a terméket?
Nem rendelkezünk bemutató teremmel.
Mikor és hogyan vehetem át a megrendelésemet?
Személyes átvétel- Zsámbék 2072,  Magyar utca 21-23. Hétfőtől- Péntekig 8:00-15:30- ig. Kiszállítással: Önök által egyeztettet időpontban.
Mikor érkezik a megrendelt termék?
A kézbesítés időpontja minden esetben termékfüggő, akadnak olyanok is amelyeket egyenesen a gyártónál kell megrendelnünk és ez több hetet is igénybe vehet a folyamat. Készleten: 10 napon belül leszállítjuk Rendelésre: az adott terméklapon láthatja a várható szállítástást.
Fizetési módok
  • Utánvételes fizetés – a megrendelés végösszegét a termékek kézhezvételekor fizeted készpénzben a szállítónak
  • Előre utalás – megrendelésed végösszegét legkésőbb a termékek kézhezvétele előtt 2 nappal szükséges előre utalnod. (megrendelést követően elküldjük az átutaláshoz szükséges információkat, az összeg beérkezését követően megkezdjük a rendelésed feldolgozását-alex)
Fontos! Személyes átvétel esetén kizárólag előre utalással tudod rendezni a rendelésed végösszegét!